<Sigaaaaaaaaaaaa...>

 Sigaaaaa.. paidia akoma den anoijame thelete kai kinhsh !

 mhn biazeste kai h fig-o-lista tha sas gemisei me to synithismeno junk
 mail tou styl ths hellas poly syntoma :)

 Epi tou parontos merikes parathrhseis gia th diadikasia

 NAI tha brethoume th Kyriakh oloi kai oi dynaton perissoteroi

 NAI BYOC (Bring Your Own Chair)

 NAI Oi omades filodojoun na exoun apotelesmata mexri tote gia ta opoia tha
 yparjei enhmerwsh kai syllogikes apofaseis thn Kyriakh

 alles erwthseis dektes

 kai twra mia afierwsh:

 To Garry Gaetano Bandiera, Major Dude, Our Friend

 dcha